Precies een week geleden zetten wij een post op onze Instagram Stories, met de mogelijkheid voor jullie om vragen te stellen. Dit kon gaan over bijvoorbeeld de verbouwing die eraan zit te komen, over de koffiebar, of hele andere zaken natuurlijk.  En jullie waren blijkbaar heel nieuwsgierig, want tijdens het vragenuurtje van 20:00 – 21:00 uur werden we echt bestookt met jullie vragen. Mega leuk! We hebben ons best gedaan om zoveel en snel mogelijk van jullie vragen te beantwoorden, maar voor iedereen die het gemist heeft, zetten we de meest gestelde vragen nog even voor jullie op een rijtje.


Wanneer en waarheen verhuizen jullie?

Goede vraag! De planning is dat we 1 oktober over zijn in het nieuwe pand, Hoofdstraat 26. Praktisch één deur verder, dus we blijven lekker dichtbij. Op onze homepage kan je trouwens gezellig met ons mee aftellen.

Maken jullie alle taartjes zelf?

Jazeker! Sterker nog, elke dag staan we voor jullie in de keuken om alle bestellingen en catering-aanvragen weg te werken. En de taartenbar in de koffiebar moet natuurlijk goed gevuld zijn. De combinatie van onze koffiebar en de aanvragen voor catering is heel erg leuk, juist omdat je door bepaalde aanvragen en/of wensen wordt uitgedaagd om recepten uit te proberen. Zo probeerden we ooit een cake uit op basis van zoete aardappel, en dat bleek echt gewoon méga lekker te zijn. Deze cake kreeg natuurlijk ook direct promotie naar onze taartenbar in ons Hoofdkwartier;)

 Gaan jullie alcohol schenken in het nieuwe pand?

Dit was een heel veel gestelde vraag, we weten in ieder geval waar jullie interesse ligt, haha. We schenken geen alcohol vanaf het begin, maar we zijn wel bezig met de alcoholvergunning. Ooit lijkt het ons wel erg leuk om een lekkere cocktail te kunnen schenken, goede wijntjes en goede speciaal-biertjes. We blijven dromen!

Kunnen we ook met een babyshower bij jullie terecht?

Ja natuurlijk! Dit vinden we nog steeds echt

heel erg leuk om te doen. We merken dat er steeds meer aanvragen binnenkomen, maar dat er ook veel vragen zijn wat we dan precies voor jullie kunnen doen. Je kunt ons altijd mailen ( team@nonpopup.nl ) over je idee, en dan kunnen we met je meedenken een datum in optie nemen. Dit kan van groepen van 2 t/m ongeveer 25 personen.
Maar de babyshower kan natuurlijk ook gewoon bij jullie thuis. Dan kunnen we ook van alles voor jullie betekenen. Van al het eten, drinken, tot servies en aankleding. Maar net waar jullie naar op zoek zijn.

Is de ruimte ook beschikbaar voor andere gelegenheden?

Yes, sterker nog.. We hebben al best veel aanvragen binnen gekregen! Voornamelijk dus voor bijvoorbeeld babyshowers. Maar ook vergaderingen, diners buiten openingstijden en borrels. We zijn er druk mee bezig om alles rond te krijgen qua muziek, lange tafels, genoeg servies en natuurlijk dat er goede wijnen geschonken kunnen worden.


Liefs,

Team =NON=

Ps. Ons nieuw adres vanaf 1 oktober is Hoofdstraat 26, in De Lier!


Misschien vind je dit ook leuk om te lezen?